Thursday, October 2, 2014

Week came from hell

Minggu ni sangat meletihkan oleh kerana Datuk selalu ada kat ofis. seminggu beb..hari..
penat gua macam nih..
tapi takpe..itu rezeki kan namanya. kita jgn tolak rezeki. 
walaupun pcb aku kene potong 400..aku masih mampu tersenyum.
tersenyum je la tgk barang yang nak di beli tapi tak dapek lagi...

hari selasa hari tu aku ada call afzal, saje nak tanya kabar berita
walaupun aku dah masuk ni tiga kali call dia..
but i still feel awkward. aku terasa aku dengan dia dah macam orang lain. 
atau afzal yang awkward? aku pun pening. 
aku atau afzal yang awkward. 
padahal dulu call boleh gelak2..boleh cerita macam2..
skang macam limited. maybe aku pun salah jugak sebab call dia kat ofis kan. time bekerja dengan penuh dedikasi..bukan macam kau juju...buat keje tah hape-hape..

bila aku jumpa adi hari tu
aku tercerita pasal aku deactivate facebook aku
aku tercerita okay..
then bermula la bebelan beliau. 
yes. aku in denial. 
macam post yang aku ckp sebelum ni la..skang je baru aku nak cite penuh. hari tu malu2 tahek kucing kan
aku tanak anggap mende ni serius between afzal dengan aku. takut jugak aku yang kecewa nanti..
but sometimes. dalam hati fikir balik. kalau betul ya, aku tak nak lepaskan peluang ini. 
tapi kalau terlepas pun. maybe Allah has a better plan for me. who knows right?

setiap kali solat, aku byk doakkan afzal..harap dia lebih bahagia skang. walaupun aku mungkin tak ckup perfect untuk bahagiakan dia. but i hope someone can makes him feel better than before. lupakan kisah lama..semua orang ada kisah silam. 

bila mana aku lebih 3 hari tak mesej afzal. hati aku rasa gelisah. dan itu normal. normal yek? padahal kau jugak yang ckp tadi tak nak serius. damn. 

dalam masa yang sama. aku nak fokuskan stadi aku. yang sem lepas berkecamuk dengan perangai kau yang terburu2 tu juju.. konon leh lepas la ambik sem 6 punya subjek kan. hampeh tol. 

but for afzal,
juju tak tahu afzal perasan ke tak perasaan ini. eceh. but if it can make u annoying. please ignore that kind of feeling. Never wanted to lost my best friend anymore. 
but if it can makes you feel better. all i can say. 
all the love in the world i can give it to you. 
but i'm not perfect to be yours. i know. that's why i wont put all hopes on you. 

believe in something miracle from Allah. Allah has better plan for us. 
but I always pray for us. yes, for us. 

tah hape aku merepek pun aku tak tahu la. ampun kan saye. 


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ

Followers