kemungkinan dia agak bz selepas dua minggu cuti untuk menyelesaikan tugasan yang tertunggak.
hati ku makin sunyi..adakah dia bukan untuk ku..
aku kuatkan hati..
mungkin ya..
dan lagi kuatkan hati..
tak apalah..mungkin ini takdir ku..aku ikhlaskan hati aku seikhlas mungkin
mendoakan kebahagiaan dan kebaikan untuk afzal.
***
finally i've found my printer cable. susah payah aku nak cari, cari bagai nak rak la orang kata.
lastly i found the cable behind the cabinet.
truly lega.boleh la aku sambung kerja-kerja yang terunggak konon nye...haha...
Never Let The Things You Want Make you Forget The Things You Have
No comments:
Post a Comment