Sunday, August 3, 2014

Mimpi yang pelik dan jelik lagi.

Biasalah, habis raya, semua masih dalam mood cuti
ada ke orang dah balik dari beraya, bersungguh-sungguh nak pergi ke ofis?
aku mimpi malam tadi..
pada mulanya, aku menangis, 
menangis teringatkan along..kenapa entah, aku tetiba teringat pada along
mungkin sebab tahun ni aku balik kedah
selalu abah on the way balik ke tanjung malim,
mesti abah singgah rumah along.
tapi sekarang. nak singgah pun buat ape ye dak?
segala yang jadi di hospital pada awal tahun lalu..buatkan aku jadi sedih
along dengar aku ketawa. hilang rasa sakit along ni ju..

and tried to sleep. I'm forced myself to sleep. 
sedar tak sedar..
alarm pukul 5 dah berbunyi
aku terjaga dari lamunan dan tidur-tidur ayamku...
aku kembali tidur
tiba-tiba telefon berbunyi, masa aku tengah cakap dengan shaq
abah dah mati kata ayong dalam telefon
aku terduduk, aku menangis..
shaq dah terpinga-pinga. 
kemudian aku terjaga. 
aku rasa takut sangat
aku takut jugak nak cakap ngn ayong apa yang dah jadi
jadi aku pendam hingga ke saat ini. 
well..aku pun sudah menjadi single balik
hurm, rasa takda beza pun kan.
tak apa lah...mungkin Allah nak bagi yang lebih baik untuk aku.
Insyallah..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ

Followers