semalam adalah tarikh yang agak miracle pada aku..
somebody dari wechat ajak aku keluar
and on a second thought..aku setuju..
sebab dia pun ckp..jgn rendah diri sgt k..setiap orang ada keistimewaannya..
i know maybe dia nak jaga hati aku sebab aku ckp, nnt sian u, keluar dengan perempuan gemok.
aku masih trauma dengan lelaki-lelaki yang mulut manis ni..
mulut ckp tak apa...janji baik hati..bla..bla..bla..
but later, after jumpa..terus buat tak tahu.
taktik biasa. heh
yela..walaupun aku tau, taktik biasa lelaki macam tu..
tapi aku still setuju nak keluar dengan dia..
maybe sebab aku sgt rapuh ketika ini..
single la katakan..
but he amazed me with his attitude yang tak macam budak biasa aku jumpa..maybe sebab sebenarnye dia educated.
aku sendiri pun terkejut..baju dia pakai biasa-biasa..macam mat rempit, tetibe bawak aku pegi coffee shop..
err..okay..
tu la..dont be judgemental sgt okay juju
then kami lepak luar coffee shop...aku kekadang ckp..aku tak biasa lepak2 kat harmatas or publika..or whatsoever..mont kiara ...haha..biasa la...rakyat marhaen..biasa lepak mamak..but since aku tak boleh kena asap rokok..
macam biasa lepas kene asap rokok..batuk makin menjadi la..
then apiz suruh masuk dalam..dia pegi belikan gula-gula mint untuk aku hilangkan batuk..
mula-mula tu dia suh aku pergi, tapi tgk batuk aku makin menjadi2...tu yang dia suruh masuk..
then budak tu panggil air dah siap..
aku ambik air tu then letak atas meja, susun siap2..
dia dtg bawa gula-gula..yang dah dibukakan satu..
dan yang tak buka juga letak atas meja..
malam td baru terpikir pasal mende nih..
how sweet and gentlemen dia nih..
pastu pelik aku dok gigit2 mende tu..aku biasa gigit..tak biasa nak kemam gule2 pedas macam tu..ahaha
lantak la..suke ati la kan..
then dia tanya aku kerja apa dari dlm kereta..aku ckp aku keja kerani then aku sengih2...
aku memang dah tak reti nak nipu kan skang?
haha...
itu je la kot aku nak cite...
dia memang tak hensem..
tapi dia ade sweet dia yang tersendiri..
tapi cam biasa la..lepas jumpa mestila terus senyap...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
About Me
- "jujus"
- I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ
No comments:
Post a Comment