aku tau, dah lama tak update kat sini..sebab perasaan aku amat kecewa..
kecewa yang agak dalam..
sampai ke hari ni yang aku tertanya-tanya..
apa salah aku..
what I have done?
***
pada satu hari yang celaru..aku msg afzal, setelah beberapa hari aku bagi masa kat dia untuk masa dia dan keluarga dia..okla..aku tak nak la jadi kelam kabut..
aku tanya la..nak ke tak nak biskut ni..
dia diam..sehingga ke hari ini..
apa kah salah aku tanya pasal biskut yang dulu dia kata dia nak..
aku tak paham..siyes..
aku ke yang salah, to keep asking him about the cookies?
after three weeks have gone..
and I received beautiful handbag on my hand..
the moment I received it..I cried..I dont know what feelings should I express..
gembira? sedih? terharu?
tapi, aku lebih pada kecewa..
kecewa kenapa jadinya begitu..aku tak minta dia blanje..
kalau dia ikhlas dia bagi kat aku dan bukan sebab aku penah bagi cd game kat dia..
aku rasa bersyukur dan appreciate sgt ape yang dia buat.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
About Me
- "jujus"
- I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ
No comments:
Post a Comment