Ok...sebelum tu..aku merayu2 jugak kat afzal, bagi no. bank..sebab nak bank in kan duit handbag..
payahnye la mamat nih..
bukan la aku nak p hack akaun dia pun.
aku nak bayar je kot?
jadinya, dia tanak bagi lagi, aku lantakkan dia di situ..malas nak ckp banyak kali. kang annoying jadinya.
2 hari sudah, afzal mesej cerita pasal cerita Begin Again. actor by mark ruffalo and keira knightly. katenye lagi lost star sedap..
ok la bagi aku...merdu suara sebab gigi keira tu senget2 macam gigi dia. perasan la tu.
duk suh aku tgk cita tu...kalau ade kene mengena ngn aku, leh la nak tgk...tapi memang takde hati sangat nak tgk..
tak pasti kenapa perasaan nih...
perasaan takut untuk berharap maybe?
memang tak perlu berharap pun sebenarnye kan?.. less hurt when you not expected something.
dan soalan ini sering menjadi tanda tanya aku kembali...
how to avoid him indirectly? without hati ini terluka..
Especially..bila afzal sering cerita kat aku pasal exwife dia..tau..paham..perasaan yang benci tapi dalam hati masih rindu...
dan aku taknak afzal same kan aku dengan pempuan lain yang kaki kikis dan mate duitan.. if he thinks i'm like the other woman as he thought.. than i'm ready to leave. heh..pandai pula cari alasan ye dak? tapi langkah yang pasti tu tak tahu bila
bila doa pandai pula suh Tuhan satukan hati dengan Afzal
dalam mimpi je la juju oi...
ok..fine..in your dreams only.
No comments:
Post a Comment