Tuesday, September 3, 2013

Debaran untuk masa hadapan

Hari ini seperti biasa rutin harian ku..
buka website yang selalu ku pergi..
buka gmail..
buka G+
and having my breakfast


and what i feel this morning..
"debar.."
kebelakangan ini..aku kerap buat salah..
yang aku sendiri tau apa punca aku kerap buat salah
sbb aku byk main
aku tak serious..



juga lately..
aku tiba-tiba approach diri ke satu laman web..
yang aku sendiri tak tahu
kenapa aku break out my own rule
mungkin salah satu nya sebab aku sunyi



aku tak tahu mana nak ku adukan..
hati ku tawar..
tawar untuk mencintai & menyayangi
orang yang selama ini ku syg..
tiada usaha..walaupun dikatakan syg..
tiada persefahaman walaupun dikatakan cinta...
aku masih menanti..
tapi sampai bila?
aku takut untuk buat istikarah..
aku juga takut untuk buat hajat
walaupun itu sepatutnya dan afdal untuk ku lakukan sekarang ini..
atau aku harus menanti
sehingga pasti.


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ

Followers