Lately, aku cukup sunyi..
tiba-tiba rasa nak berkawan
rasa nak berborak
rasa nak to have a new friends..
to have a new idea..
tapi aku lupa apa syarat yang nyata untuk berkawan
garis panduan untuk permulaan berkawan
tapi hati ini turut meronta
ingin tahu
apa yang dah terjadi
itu la kelemahan kalau semua mende nak tahu..
aku cuba ungkaikan kembali apa kelemahan aku
yang aku sedari dengan sedar..
tapi buat juga..
kdg-kdg aku terlalu detail dalam sesuatu perkara
sometimes it is just a small matter
but i make it a big lop hole..
I think I need to re-motivate
with my current position and situation.
unstable
where is my "old" me..
yang dulu nya happy..
yang dulu nya penuh keyakinan..
yang dulu penuh dengan riang ketawa..
please..give me back my "old" mine..
i missed her so much..
No comments:
Post a Comment