Tuesday, May 21, 2013

Sepi itu Masalah

Kalau dikatakan..majority masalah yang dihadapi..aku pasti menyepi..kena perlu menyepi..sebab kadang-kadang bila dikala kesepian, aku boleh berfikir secara waras..jiwa aku dekat pada-Nya,  aku menghargai dan proses memahami permasalahan..bermula..

Airmata mula membasahi pipi..seraya aku memuji-Mu dan memohon untuk aku terus hidup menjaga kedua Ibu Bapa ku yang selama ini banyak berkorban.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I am a secretary to Director General in one of agency. ...frendly with only some people..and i'm a torn too... This is only my personal log blog..What I did..my activity..my thought.. personal..I can be good to anybody..but there is the dark side within my heart, if you hurts me. TQ

Followers